NATUREZA
E NÚMEROS
Está máis que recoñecido que A Matemática é moi
importante polas súas aplicacións no campo da Ciencia e a Tecnoloxía e que
grazas a ela desenvolvéronse moitas das súas teorías. É tamén sabido que as
matemáticas son esenciais no día a día: cando realizamos a cesta da compra,
amoblamos a nosa casa, medimos o tempo... etc., non hai nin un só día no que os
números non nos asalten.
Con todo A Matemática tamén forma parte da arte, a música e máis aínda, son esencia da vida, de todo aquilo que nos rodea, miremos onde miremos a natureza respira dela.
Mediante esta actividade queremos que os alumnos sexan realmente conscientes de que eses pequenos e non tan pequenos seres que habitan xunto a nós son o que son grazas a que existen os números e as súas relacións.
Visualizaremos o vídeo nature by numbers creado por Cristóbal Vila e a partires del descubriremos a serie de Fibonacci e a Proporción Áurea e a súa relación coas cunchas do náutilos, o Ángulo Áureo e a súa relación cos xirasoles e finalmente as Teselacións de Voronoi e a súa relación coas ás dunha libélula.
Isto será tan só unha ínfima mostra da Matemática da que respira a vida que nos rodea.
Con todo A Matemática tamén forma parte da arte, a música e máis aínda, son esencia da vida, de todo aquilo que nos rodea, miremos onde miremos a natureza respira dela.
Mediante esta actividade queremos que os alumnos sexan realmente conscientes de que eses pequenos e non tan pequenos seres que habitan xunto a nós son o que son grazas a que existen os números e as súas relacións.
Visualizaremos o vídeo nature by numbers creado por Cristóbal Vila e a partires del descubriremos a serie de Fibonacci e a Proporción Áurea e a súa relación coas cunchas do náutilos, o Ángulo Áureo e a súa relación cos xirasoles e finalmente as Teselacións de Voronoi e a súa relación coas ás dunha libélula.
Isto será tan só unha ínfima mostra da Matemática da que respira a vida que nos rodea.
Tras visualizar o vídeo e explicar estes conceptos matemáticos a través da páxina creada por Cristóbal Vilas os alumnos crearán unha espiral a partires da serie de Fibonacci e poderán decorala ou colorearala e expoñela na aula.
GRUPO: 1º ESO-A
Profesora: Raquel de Arriba Pastor
Ningún comentario:
Publicar un comentario